F a R z A d
چهار شنبه 1 تير 1390برچسب:, :: 5:30 ::  نويسنده : F a R z A d
سه شنبه 31 خرداد 1390برچسب:, :: 2:46 ::  نويسنده : F a R z A d
سه شنبه 31 خرداد 1390برچسب:, :: 2:8 ::  نويسنده : F a R z A d
دو شنبه 30 خرداد 1390برچسب:, :: 2:20 ::  نويسنده : F a R z A d
یک شنبه 29 خرداد 1390برچسب:, :: 12:48 ::  نويسنده : F a R z A d
سه شنبه 24 خرداد 1390برچسب:, :: 11:40 ::  نويسنده : F a R z A d
سه شنبه 24 خرداد 1390برچسب:, :: 11:33 ::  نويسنده : F a R z A d

تست ازدواج ویژه دختر و پسران مجرد 

در بین ما افرادی وجود دارند که مجردند و ترجیح می‌دهند هر چه زودتر تشکیل خانواده بدهند، اما در این بین هستند اشخاصی که ترجیح می‌دهند همچنان مجرد بمانند و یا دیر تر ازدواج کنند. باید اشاره داشت در بیشتر افرادی که تشکیل خانواده می‌دهند میل به ازدواج احساس می‌شود، یعنی زمانی که این احساس در آنها به  , جود آمد تشکیل خانواده می‌دهند… حال شاید شما بپرسید، این نیاز را چگونه باید در وجود خودمان بشناسیم تا ازدواج کنیم… آیا اصلاً چنین احساسی در ما به وجود می‌آید یا نه؟ تست های زیر را پاسخ دهید تا متوجه شوید که در وجودتان چنین میلی دارید یا خیر؟



ادامه مطلب ...
سه شنبه 26 بهمن 1389برچسب:, :: 4:48 ::  نويسنده : F a R z A d

 عشق و شهوت به عنوان دو مقوله نسبتاً مشابه به شمار می روند. شهوت صرفاً یک امر طبیعی و ذاتی به شمار می رود که برای جذب جنس مخالف به یکدیگر در وجود انسان ها قرار داده شده است. می توان گفت که بدون وجود شهوت انتظار نمی رود که هیچ گونه عشق و یا محبتی میان زن و مرد شکوفا گردد. شکی نیست که این حس در تمام افراد وجود دارد و تنها راهی است که می تواند به جدایی میان جنس مونث و مذکر پل بزند.



ادامه مطلب ...
یک شنبه 24 بهمن 1389برچسب:, :: 15:40 ::  نويسنده : F a R z A d

 هرگز متوجه نخواهید شد چه وقت می تواند اتفاق بیفتد. ممکن است درحال گذر از یک خیابان، مشغول غذا خوردن   در یک رستوران، قدم زدن در یک باشگاه شبانه و یا درحال خوش و بش با دوستتان باشید که ناگهان او پیدایش   می شود. دختری زیبا که حسابی نظر شما را جلب کرده و دوست دارید با او صحبت نمایید. پس برای این منظور   چه کاری خواهید کرد؟ باید قدم پیش گذاشته و با او حرف بزنید.



ادامه مطلب ...
یک شنبه 24 بهمن 1389برچسب:, :: 15:30 ::  نويسنده : F a R z A d

 آیا تا کنون احساس دلتنگی، افسردگی، طردشدگی، بی ارزشی و تنهایی را تجربه کرده اید؟ آیا با محیط و افراد پیرامون خود احساس بیگانگی می نمایید؟ آیا احساس می کنید کسی در کنار شما نیست تا بتوانید تجربیات و احساسات خود را با وی درمیان بگذارید؟



ادامه مطلب ...
شنبه 23 بهمن 1389برچسب:, :: 20:9 ::  نويسنده : F a R z A d

 برای برخی از ما ابراز احساسات کمی دشوار است و خیلی ها هم اصلاً دوست ندارند که احساساتشان را به زبان بیاورند. این مسئله برای دوستان یا همسران این افرد خیلی سخت است چون وقتی مشکلی پیش می آیند نمی فهمند که اشکال کار کجاست. سوء تفاهمات روی هم جمع شده و این تصورات نادرست باعث پژمرده شدن و کمرنگ شدن تدریجی رابطه خواهد شد. در این مقاله نکاتی را برایتان عنوان می کنیم که به شما کمک می کند کاری کنید تا طرف مقابلتان حرفهایش را رک و راست به شما بگوید.

 



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 21 بهمن 1389برچسب:, :: 20:6 ::  نويسنده : F a R z A d

 هنوز کورمال کورمال در حال جستجوی فرد مورد نظر خود هستند. امروز می خواهیم با دسته بندی مردها به گروه های مختلف، به شما کمک کنیم تا بفمید جزء کدام دسته از عشاق و شرکای جنسی هستید.

 



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 21 بهمن 1389برچسب:, :: 13:9 ::  نويسنده : F a R z A d

 یک واقیعت مهم این است که اغلب مردان در مورد احساسات خود در یک زمان مشخص هیچ گونه ایده و نظری ندارند. مطالعات نشان داده که مردان از تکلم برای ایجاد اختلاف، جدایی و استقلال استفاده میکنند ( دقیقا برعکس زنان که برای ایجاد پیوستگی به صحبت کردن میپردازند ). بنابراین اگر بخواهید شوهرتان با شما صحبت کند احتمال اینکه او دچار پریشان حالی و ناراحتی شود زیاد میگردد.



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 21 بهمن 1389برچسب:, :: 12:52 ::  نويسنده : F a R z A d

 این می تواند احساس خیلی از شماها باشد: خسته شده اید. احساس می کنید که هر کاری که لازم است را برای به دست آوردن زنی بااصالت با ویژگی های ممتاز انجام می دهید اما خانم ها به شما جواب نمی دهند. تصور شما این است که خانم ها معمولاً دنبال مردی کامل هستند که در واقعیت وجود خارجی ندارد.

 



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 21 بهمن 1389برچسب:, :: 12:45 ::  نويسنده : F a R z A d

 در قرار گذاشتن با خانم ها، تعریف و تمجید می تواند یک ابزار بسیار موثر باشد. البته، خیلی از این تعریف و تمجیدها ممکن است باعث شود مردی نیازمند به نظر برسید. باید یک تعادل مناسب را حفظ کنید. پس چه باید بکنید؟ باید از موضع قدرت این تعریف کردن را انجام دهید. اگر بتوانید در این فرم ارتباط ماهر شوید، آنوقت طرفتان شما را فردی قوی می بیند و برای توجه و تایید شما بیقراری می کند.



ادامه مطلب ...
چهار شنبه 20 بهمن 1389برچسب:, :: 19:42 ::  نويسنده : F a R z A d

 وقتی اولین بار کسی را می بینیم، صرفنظر از محیط یا طریقه این ملاقات، یا مجذوب او می شویم یا نمی شویم. این مجذوبیت اولیه اگر دنبال شود، سرانجام به دوستی منجر شده و بعد ممکن است از حصار و موانعی که برای محافظت از خود در اطرافمان کشیده ایم عبور کرده تبدیل به عشق شود.



ادامه مطلب ...
چهار شنبه 20 بهمن 1389برچسب:, :: 13:52 ::  نويسنده : F a R z A d

 رویکرد اولیه برقراری ارتباط با جنس مخالف عبارت است از پیدا کردن شریکی مناسب که خصوصیاتی منطبق با معیارهای شخصی فرد داشته باشد؛ از اینرو می توان اظهار داشت که شیوه و تکنیک های به کار گرفته شده به این مضمون از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشند.



ادامه مطلب ...
چهار شنبه 20 بهمن 1389برچسب:, :: 13:52 ::  نويسنده : F a R z A d

 معمولاً خریدن کادو برای آقایون کار ساده ای نیست؛ اما همچنان که تعطیلات نزدیک می شود و زمان تهیه کادو فرا می رسد (چه آنرا دوست داشته باشیم چه نداشته باشیم) باید به این فکر باشیم که  معمای "چه چیز می توانم به او هدیه بدهم که دوست داشته باشد؟" را به هر نحوی که شده حل نماییم.

 



ادامه مطلب ...
سه شنبه 19 بهمن 1389برچسب:, :: 15:7 ::  نويسنده : F a R z A d

 عشق میان دو فرد طی چندین مرحله متفاوت تکامل می یابد که به منظور بقای عشق هر کدام ازاین مراحل اهمیت خاص خود را دارا میباشد این مراحل شامل:



ادامه مطلب ...
دو شنبه 18 بهمن 1389برچسب:, :: 20:46 ::  نويسنده : F a R z A d

 این درست است. اغلب مردها احساس می کنند که زنها در مورد آنها بسیار منتقدانه رفتار می نمایند، و نگران این هستند که نکند بعد از بیان آنچه که در ذهنشان میگذرد توسط همسرشان مورد استهزاء قرار گرفته و به علت عدم پذیش او تحقیر شوند. برای زنها مهم است بدانند که نفس و شخصیت یک مرد شکننده تر از نفس و شخصیت آنها بوده و آسانتر مورد تهدید قرار میگیرد.



ادامه مطلب ...
دو شنبه 18 بهمن 1389برچسب:, :: 18:45 ::  نويسنده : F a R z A d

 خیلی ها بارها از من سوال کرده اند که آیا می توان دوباره به وضع سابق برگشت؛ یعنی همه چیز دوباره مثل روز اول آشنایی یا روز اول عاشق شدنمان شود؟

 



ادامه مطلب ...
دو شنبه 18 بهمن 1389برچسب:, :: 18:36 ::  نويسنده : F a R z A d

 زمانیکه سهواً دچار خطایی می شوید چه کاری کنید تا خانم ها شما را ببخشند...

خوب...

همسرتان کنترلش را از دست داده....

و انگار این دفعه با همیشه فرق می کند....  

تعداد نصایحی که به آقایون در مورد روش های طلب بخشش از خانم ها می شود، بسیار زیاد است. 



ادامه مطلب ...
دو شنبه 18 بهمن 1389برچسب:, :: 15:34 ::  نويسنده : F a R z A d

 چشم هایتان را ببندید تا همه چیز را بهتر ببینید

 



ادامه مطلب ...
دو شنبه 18 بهمن 1389برچسب:, :: 15:29 ::  نويسنده : F a R z A d

 دلایل بسیار زیادی وجود دارد که چرا آقایون نمی توانند نظر خانم ها را به خود جلب کنند، اما من می خواهم از زاویه ای به این مسئله بپردازم که شاید شما تا کنون به آن فکر نکرده باشید.

 



ادامه مطلب ...
دو شنبه 18 بهمن 1389برچسب:, :: 13:1 ::  نويسنده : F a R z A d

 پیشنهاد ازدواج دادن بی شک یکی از مهمترین و بزرگترین گامهایی میباشد که تا به حال برداشته اید. شما خواهان آن هستید که در آن لحظه همه چیز عالی و به بهترین نحو پیش رود و از آن مهمتر که میخواهید پاسخ وی مثبت باشد! این نکات را هنگام دادن پیشنهاد ازدواج مد نظر قرار دهید تا شانس موفقیت شما افزایش یابد:



ادامه مطلب ...
یک شنبه 17 بهمن 1389برچسب:, :: 20:50 ::  نويسنده : F a R z A d

 ازدواج انواع و اقسام مختلفی دارد. وقتی توانستید نوع ازدواج خود را تشخیص دهید، آنوقت بهتر می توانید تصمیم بگیرید که آیا از ازدواج خود راضی هستید یا فکر می کنید باید تغییراتی در آن ایجاد کنید.

 



ادامه مطلب ...
یک شنبه 17 بهمن 1389برچسب:, :: 20:47 ::  نويسنده : F a R z A d

 لیست زیر بر اساس تجربیات آن لاین جمع آوری شده و برخی از آنها دقیقاً نقل قول ها و پیشنهادات حقیقی هستند. یک خانم برای من نوشته بود که "من خودم هیچ علاقه ای ندارم، اما اتمام رابطه با چیزهایی از قبیل: بیا با هم دوست معمولی باشیم، تو خیلی آدم پستی هستی، و یا تو مشکل روانی داری به پایان خواهد رسید. 



ادامه مطلب ...
یک شنبه 17 بهمن 1389برچسب:, :: 13:23 ::  نويسنده : F a R z A d

 سوال خواننده:

مشاور عزیز،
من و همسرم الان تقریبا نزدیک به دو سال است که با هم نامزد کرده ایم. او بسیار دوست داشتنی، مودب، مهربان، خونگرم و بامزه است. او همچنین همواره از یک "سیستم منسجم ارزشی" که مورد تایید شما نیز هست، برای دوست داشتن استفاده می کند و مشکلی در این رابطه ندارد. من کاملا با نظریات شما موافق هستم اما در میان آنها به نکته ای برخوردم که کمی برایم ابهام ایجاد کرده
.



ادامه مطلب ...
شنبه 16 بهمن 1389برچسب:, :: 22:18 ::  نويسنده : F a R z A d


هر چند خانم ها ادعا می کنند که از مردهای مرتب و تمیز و شیک پوش خوششان می آید، اما گاهی اوقات اگر با لباس های ورزشی کج و کوله جلوی آنها ظاهر شوید، غذا را بدون رعایت آداب ویژه بخورید، و در کوچه فوتبال بازی کنید، شاید به نظر خانم ها خیلی جذاب تر هم جلوه کنید. او بدش نمی آید که هر چند وقت یکبار برای نجاتش تلاش کنید، و یا اگر از عهده تعمیر برخی وسایل بر ... 
  



ادامه مطلب ...
جمعه 15 بهمن 1389برچسب:, :: 15:23 ::  نويسنده : F a R z A d

 برخي اوقات براي شما پيش آمده که در مقابل خواسته ديگران،برخلاف ميل باطي جواب مثبت داده و درخواست او را قبول کرده ايد.ممکن است جواب منفي دادن سخت به نظر برسد ولي ما چند راه مفيد را براي رهاي شما از اين موقيعت خاطر نشان ميکنيم. بياد داشته باشيد که اگر بخواهيد کسي را از سر خود باز کنيد...



ادامه مطلب ...
جمعه 15 بهمن 1389برچسب:, :: 1:22 ::  نويسنده : F a R z A d

 شـب عروسـي بـه نظر بسياري از افراد موضوعي است که صحبت کردن در مورد آن ممنوع مي باشد؛ به ويژه براي ما آسياييها، اما به هـر حـال مسئـله اي اسـت که بسياري از زوج هـاي تـازه ازدواج کرده، دير يا زود با آن بـرخـورد کـرده و لذتش را خواهند بـرد. به جـاي اينـکه ايـن مـوضوع را پنهان نگه داريم، بهتر است مطلب را باز کرده و در مـورد آن بـحث کنيم.                                                                                                                                                       



ادامه مطلب ...
چهار شنبه 13 بهمن 1389برچسب:, :: 22:8 ::  نويسنده : F a R z A d

 بـر اسـاس بـاور بسيـاري از متـخـصـصـان مشــاوره آقـايــون هـمـچـنان ذهـنـيـت اولـيـه و بــدوي خود را در مورد مسائل مربوط به روابط با خانمـها حفظ کرده اند. اين دسته از افراد تصـور مي کنند که شخصيت خانم ها منفعل بوده و دست يـابي بــه آنها کار دشواري است. چرا؟ به اين دليل که آنها معتقدند که زماني رسيدن به يک خانم لذت بخش خواهد بود که براي دست يابي به او هفت خوان رستم را پشت سر بگذارند. آقايون تصور مي کنند که اگر به دنبال خانم ها راه نيفتند و تمام سختي ها را به خاطر او تحمل نکنند به اندازه کافي مردانگي خود را آشکار نساخته اند.                                                                                                                         



ادامه مطلب ...
چهار شنبه 13 بهمن 1389برچسب:, :: 22:1 ::  نويسنده : F a R z A d

 حـتـي اگـر فـرد خـود پسـند و دمدمي مزاجي هم نباشيد، دوست داريد که يک ستـاره شـويـد. حـتـي بـراي لحظه اي گـذرا، چـنـد بـار در ســال يـا هـر وقـت کـه از خـط بـيـرونـتان مـي انـدازنـد و جـايي راهـتان نـمي دهـند دوسـت داشتيد که به جاي هيچ کس بودن، کسي بوديد.                                                                                                                                     



ادامه مطلب ...
سه شنبه 12 بهمن 1389برچسب:, :: 18:40 ::  نويسنده : F a R z A d

  اینم از ناز کشیدن های حیوانات :32:

http://www.farzadfm.LoxBlog.Com

 



ادامه مطلب ...
دو شنبه 11 بهمن 1389برچسب:, :: 20:55 ::  نويسنده : F a R z A d

 بعد از اتمام یک روز سخت کاری بالاخره به خونه میام، کفشهامو در میارم و با خوشحالی با شوهرم سلام و احوالپرسی می کنم، او در مورد کارهای روزانه خود برای من توضیح می دهد اما زمانی که نوبت به من می رسد، باید با کسی صحبت کنم که مرتبا سرش را تکان میدهد، آهان آهان می گوید و به صفحه تلویزیون یا کامپیوتر چسبیده و به هیچ چیز دیگری هم توجه ندارد.

 



ادامه مطلب ...
جمعه 8 بهمن 1389برچسب:, :: 1:30 ::  نويسنده : F a R z A d

 شما مرد هستید -- بالاخره جرات پیدا کرده اید که از زن مورد علاقه خود تقاضای ازدواج نمایید.

اکنون او نزد شما است، یا همین حالا یا هیچ وقت.

 ...



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 7 بهمن 1389برچسب:, :: 17:25 ::  نويسنده : F a R z A d

 اگر از پس انجام چنین کاری برایید بالطبع خیلی خوشحال می شوید. شاید این اتفاق به این خاطر روی داده که شما دهان خود را نا بجا باز کرده اید و حالا مجبور هستید با خانم دیگری ارتباط برقرار کنید که اصلا او را دوست نمی دارید. این کار واقعا احمقانه است. او شما را ترک کرده و شما تنها شده اید ولی هنوز هم احساس می کنید که او را دوست دارید.

 



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 7 بهمن 1389برچسب:, :: 17:22 ::  نويسنده : F a R z A d

 برقراری رابطه و ازدواج از دهه 70 به بعد پیچیدگی های بیشتری پیدا کرد. انتخاب های بسیار زیادی در پیش روی هر کس قرار می گرفت و حس رقابت نیز همواره در حال افزایش بود. لیست زیر به شما در پیدا کردن همسر دلخواه و حفظ رابطه خود با او کمک می کند.

 



ادامه مطلب ...
چهار شنبه 6 بهمن 1389برچسب:, :: 18:36 ::  نويسنده : F a R z A d

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Farzad FM و آدرس farzadfm.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 67
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 222
بازدید ماه : 777
بازدید کل : 35222
تعداد مطالب : 357
تعداد نظرات : 45
تعداد آنلاین : 1