F a R z A d
جمعه 22 مهر 1390برچسب:, :: 11:23 ::  نويسنده : F a R z A d
دو شنبه 30 خرداد 1390برچسب:, :: 2:29 ::  نويسنده : F a R z A d
شنبه 28 خرداد 1390برچسب:, :: 10:16 ::  نويسنده : F a R z A d

 شبکه های Wireless یا بی‌سیم مدت زمانی است که در کشور ما روند رو به رشدی داشته است. در حال حاضر در دانشگاه ها، فرودگاه ها، مراکز تجاری و اماکنی نظیر آنها دسترسی به اینترنت از طریق شبکه Wireless امکان پذیر است. اما نکته ای که وجود دارد این است که اگر ایجاد به یک شبکه بی‌سیم برای همه امکان پذیر است بنابراین استفاده از آن برای مجرمان و خلافکاران نیز مجاز می‌باشد! پس شما به عنوان یک کاربر در این زمان نبایستی ایمنی سیستم خود را فراموش کنید...



ادامه مطلب ...
سه شنبه 24 خرداد 1390برچسب:, :: 12:16 ::  نويسنده : F a R z A d
سه شنبه 24 خرداد 1390برچسب:, :: 10:16 ::  نويسنده : F a R z A d
سه شنبه 24 خرداد 1390برچسب:, :: 10:7 ::  نويسنده : F a R z A d

 انتخاب یک نت بوک مناسب یا به عبارت دیگر یک مینی نوت بوک این روزها به سادگی قبل نیست. تنوع این کالا و نشابهات فراوان میان مدل های گوناگون حاضر در این کلاس انتخاب را برای خریداران این رده به امر مشکلی بدل کرده است. در مقاله پیش رو که دومین نمونه از این سری مقالات در سایت عصر نوشتن است به بررسی نت بوک های فعلی حاضر در بازار و انتخاب های پیش روی کاربران پرداخته است. ما را در ادامه این مقاله همراهی کنید.

 

 



ادامه مطلب ...
سه شنبه 16 فروردين 1390برچسب:, :: 13:18 ::  نويسنده : F a R z A d

 اگر همواره این سوال برایتان پیش آمده که چه چیزي غير از صفحه نمایش بزرگ، رفتن به سینما را تجربه ای دلنشین می کند، بايدبگويم بخش عظیمی از آن به صدای جذابی برمی گردد که سیستم های صوتی ایجاد می کنند. یکی از مهم ترین بخش های این سیستم ها، ساب ووفر های قدرتمندیست که اتاق را می لرزاند. با ورود ریسیورهای فراگیر دیجیتال شما می توانید با خرید ست کامل اسپیکرها این تجربه ی سینمایی را در خانه ی خود داشته باشید. هرچند اگر یک ساب ووفر قوی اضافه نکنید، یکی از هیجان انگیزترین بخش های این تجربه ی سینمای خانگی را از دست خواهید داد.



ادامه مطلب ...
شنبه 30 بهمن 1389برچسب:, :: 22:40 ::  نويسنده : F a R z A d

 امروزه اصطلاحات علمی مرتبط با مودم میتواند كاملا گیج كننده باشد ، بنابراین امیدوارم در این مقاله دنیای مودم را شرح دهم . 
به طور كلی سه نوع فیزیكی مودم وجود دارد كه شامل
 است . ..



ادامه مطلب ...
یک شنبه 24 بهمن 1389برچسب:, :: 22:8 ::  نويسنده : F a R z A d

  Fanمنبع تغذیه

یکی از کارهایی که بیش از همه در تعمیرگاههای کامپیوتر انجام می گیرد تعویض fan خرابی است که بر روی منبع تغذیه کامپیوتر قرار دارد.



ادامه مطلب ...
یک شنبه 24 بهمن 1389برچسب:, :: 20:10 ::  نويسنده : F a R z A d

  UPS

در واقع مخخف یو پی اس  unseasing power supply یا همان UPSاست.(منابع تغذیه بدون وقفه) فرقی هم بین UPS و مدار برق اضطراری وجود ندارد. فقط در نحوه ارسال برق تفاوت دارد یکی با ژنراتور و یکی هم با مدارات الکترونیک کار میکند.



ادامه مطلب ...
جمعه 22 بهمن 1389برچسب:, :: 18:50 ::  نويسنده : F a R z A d

 PCI Expressنسل بعدي درگاه كارت هاي گرافيكي:

تكنولوژيPC در 10 سال گذشته پيشرفت عظيمي داشته و برخي از اجزا آن اكنون نسبت به گذشته خود كاملا متحول شده است. گرافيك كامپيوتر از جمله بخشهاي PC‌ مي باشد كه در طي اين چند سال تغييرات عمده اي داشته است. گرافيك كامپيوتر در ابتدا براي انتقال اطلاعات از يك اسلات ISA‌ استفاده مي كرد كه اين اسلات متصل به باسي با نام باس ISA بود. اين باس داراي ...



ادامه مطلب ...
جمعه 22 بهمن 1389برچسب:, :: 18:30 ::  نويسنده : F a R z A d

معرفي قطعات سخت افزاري كامپيوتر



ادامه مطلب ...
جمعه 22 بهمن 1389برچسب:, :: 11:12 ::  نويسنده : F a R z A d

 تهران شركت MEANWELL تايوان با سابقه توليد 26 سال، بهترين كيفيت و قيمت را در منبع تغذيه سوئيچينگ ارائه كرده و بهترين انتخاب در بازار ايران ميباشد.



ادامه مطلب ...
جمعه 22 بهمن 1389برچسب:, :: 11:4 ::  نويسنده : F a R z A d

 هر آنچه از کارت گرافیک باید بدانید:
صنعت کارت‌های گرافیکی طی چند سال گذشته پیشرفت‌‌های چشمگیری داشته و در بیشتر مواقع این پیشرفت‌ها با معرفی فناوری‌‌های جدید همراه بوده است. فناوری‌‌های جدید سبب شده تا در بخش کارت‌گرافیکی شاهد اصطلاحات متعددی باشیم، اما این اصطلاحات در بعضی موارد موجب سردرگمی کاربران شده تا حدی که تعدادی از کاربران دیگر قادر به درک برخی از آن‌ها نیستند. همچنین تعدادی از خوانندگان مجله در ماه‌های اخیر خواستار انتشار واژه‌نامه‌هایی در مورد موضوعات چاپ شده در مجله شده‌اند. در این مقاله تصمیم داریم توضیح مختصری در مورد این فناوری‌‌‌ها ارائه کنیم.




ادامه مطلب ...
شنبه 16 بهمن 1389برچسب:, :: 15:11 ::  نويسنده : F a R z A d

 

  درباره هارددیسک بیشتر بدانیم! ... سخت افزار 

علاوه بر هارددیسک‌هایی که در بازار برای عموم عرضه شده‌اند، گونه‌های دیگری نیز تولید می‌شوند که برای کاربری‌های مختلف، مشخصه‌های ویژه‌ای دارند. 





ادامه مطلب ...
شنبه 16 بهمن 1389برچسب:, :: 15:5 ::  نويسنده : F a R z A d

 

شما می توانید از این برنامه های رایگان برای ویرایش و مدیریت تصاویر و مجموعه عکس های دیجیتال خود استفاده نمایید.

اگر شما هم یک دوربین عکاسی دیجیتال و تعداد زیادی عکس دارید که می خواهید تمام عکس ها را ویرایش و مدیریت کنید، می توانید از این 10 برنامه ی کاربردی رایگان در این زمینه کمک بگیرید. اگر به دنبال یک برنامه ی عالی برای ویرایش تصاویر هستید، یا برنامه ای برای مدیریت تصاویر با ابزارهای مفید از جمله یافتن موارد تکراری در میان عکس ها، این برنامه های رایگان را دانلود کرده و از آن ها استفاده نمایید.

برای ارسال مطالب جدیدبه ایمیل شما لطفا درخبرنامه ما عضو شوید.

نظر یادتون نره



ادامه مطلب ...
دو شنبه 4 بهمن 1389برچسب:, :: 11:42 ::  نويسنده : F a R z A d

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Farzad FM و آدرس farzadfm.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 12
بازدید هفته : 14
بازدید ماه : 229
بازدید کل : 35389
تعداد مطالب : 357
تعداد نظرات : 45
تعداد آنلاین : 1